Multiclient Merkmonitor: betaalbaar merkonderzoek om groei te realiseren
We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model
Lees meerInsights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.
Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.
Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.


De oplossing die Blauw daarvoor heeft is een betaalbaar multiclient merkonderzoek, waarmee je laagdrempelig kennis maakt met de groeistrategie van How Brands Grow, branchebrede inzichten krijgt en zelf bepaalt hoe vaak en lang je deelneemt.
Het merkonderzoek richt zich op Brand Salience – de kans dat de consument aan jouw merk denkt tijdens het (aan)koop moment. Dit toetsen we met behulp van impliciete technieken, voor 15 branche gerelateerde category entry points. Dit zijn de wie, wat, waar en wanneer momenten waarbij consumenten idealiter aan je merk zouden moeten denken. Daarnaast onderzoeken we de uniqueness en fame van de distinctive brand assets van alle deelnemende merken. Denk hierbij aan logo’s, kleuren, vormen en iconen.
Het merkonderzoek geeft je antwoord op merkvragen als:
Het merkonderzoek geeft je antwoord op merkvragen als:
Het merkonderzoek geeft je antwoord op merkvragen als:
- Wat is de positie en ontwikkeling van jouw merk ten opzichte van de branche
- Wat zijn de momenten waarop er nog onvoldoende aan jouw merk wordt gedacht en waar liggen de groeikansen?
- Welke visuele identiteit koppelt men sterk aan je merk en welke elementen verwart de consument met concurrerende merken?
- Wat is de impact van marketinginspanningen op het merk en de business?
Benieuwd of we jouw branche ook al meenemen in het multiclient onderzoek? Lees
hier meer of neem contact op met Sanna van Geldermalsen.
Voor meer informatie over onze brandtracker klik hier. Voor meer achtergrond over How Brands Grow en onze visie op merkonderzoek kun je hier de whitepaper downloaden.
Voor meer informatie over onze brandtracker klik
hier. Voor meer achtergrond over How Brands Grow en onze visie op merkonderzoek kun je hier de whitepaper downloaden.
. Voor meer achtergrond over How Brands Grow en onze visie op merkonderzoek kun je hier de whitepaper downloaden.
We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model
Lees meerInsights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.
Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.
Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid