SPRINT lanceert app voor geautomatiseerd online marktonderzoek
We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model
Lees meerInsights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.
Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.
Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.
SPRINT, het agile research label van Blauw, heeft de SprintApp gelanceerd. De app is een online platform dat marketeers en marktonderzoekers in staat stelt om zelf snel, gemakkelijk, en goedkoop verschillende typen onderzoeken uit te voeren onder verschillende doelgroepen. In de SprintApp is er de mogelijkheid om concept-, campagne-, content-, en websitetesten uit te voeren
“De komst van de SprintApp is een logische vervolgstap op de innovaties van SPRINT sinds het label in 2016 gestart is. Met de SprintApp bieden we een oplossing voor klanten die niet eindeloos zelf willen puzzelen in do-it-yourself tools, maar hoogwaardig onderzoek nu snel en goed uit willen kunnen voeren”, aldus Henk Scholte, Marketing Lead.
Extra voordelen van de SprintApp zijn:
Extra voordelen van de SprintApp zijn:
Extra voordelen van de SprintApp zijn:
- Volledig geautomatiseerd proces waar je met 1 druk op de knop een project live kunt zetten
- Keuze uit verschillende voorgedefinieerde doelgroepen en mogelijkheid voor custom doelgroepen
- Online dashboard met de belangrijkste uitkomsten en KPI’s
- Mogelijkheid om additionele analyses en aanbevelingen af te nemen
Voor meer informatie ga naar de website van
SPRINT of neem contact op met Henk Scholte
We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model
Lees meerInsights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.
Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.
Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid