Buutvrij for life en Miele zetten 'wasmachine voor mensen' op Lowlands
Het degelijke wasmachinemerk Miele wil een jongere doelgroep aanspreken. Daarom zette het merk samen met bureau Buutvrij for life een wasmachine voor mensen neer op festival Lowlands.
Hoe dat eruit zag, zie je in dit filmpje. De festivalgangers mochten hun kleding achterlaten bij Miele. Hun kleren werden vervolgens gewassen, gedroogd en gestreken, terwijl de bezoekers zelf ook een 'wasprogramma' meemaakten. Achter de muur van wasmachines vonden de festivalgangers een schuimparty met dj's zoals Trafassi (Kleine Wasjes, Grote Wasjes).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den Haag
Miele Nederland:
Managing Director: Stefan Verhoeven
Marketing: Marielle Hoeks
Project manager: Bianca Neuteboom & Kay Volleberg
Buutvrij for life:
Creative directie: Reuben Alexander & Maarten Boer
Creatie: Glenn van de Dood & Boudewijn Bosman
Accountmanager: Valerie van den Huijsen
Project manager: Bing Gall & Miranda Kasius
Assistent project management: Lea Duk
MOJO / Lowlands:
Marketing: Bente Bollmann
Accountmanager: Rick van Santen
Producer: Rik Meijer & Thijs van Dalen
Design & bouw activatie: Schaalwerk.
Aftermovie: Since’88
Fotografie: Marty Marn
Artiesten: Trafassi, MC Pester, BIGNATE, O dog, Gio Brown, Aiscream, Alamaison & Ser-V
Licht & Geluid: AMPCO Flashlight
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid