Overslaan en naar de inhoud gaan

Buutvrij for life en Miele zetten 'wasmachine voor mensen' op Lowlands

Het Duitse wasmachinemerk organiseerde een schuimparty voor jongeren
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het degelijke wasmachinemerk Miele wil een jongere doelgroep aanspreken. Daarom zette het merk samen met bureau Buutvrij for life een wasmachine voor mensen neer op festival Lowlands.

related partner content for mobile comes here

Hoe dat eruit zag, zie je in dit filmpje. De festivalgangers mochten hun kleding achterlaten bij Miele. Hun kleren werden vervolgens gewassen, gedroogd en gestreken, terwijl de bezoekers zelf ook een 'wasprogramma' meemaakten. Achter de muur van wasmachines vonden de festivalgangers een schuimparty met dj's zoals Trafassi (Kleine Wasjes, Grote Wasjes).

Miele Nederland:
Managing Director: Stefan Verhoeven
Marketing: Marielle Hoeks
Project manager: Bianca Neuteboom & Kay Volleberg

Buutvrij for life:
Creative directie: Reuben Alexander & Maarten Boer
Creatie: Glenn van de Dood & Boudewijn Bosman
Accountmanager: Valerie van den Huijsen
Project manager: Bing Gall & Miranda Kasius
Assistent project management: Lea Duk

MOJO / Lowlands:
Marketing: Bente Bollmann
Accountmanager: Rick van Santen
Producer: Rik Meijer & Thijs van Dalen

Design & bouw activatie: Schaalwerk.
Aftermovie: Since’88
Fotografie: Marty Marn
Artiesten: Trafassi, MC Pester, BIGNATE, O dog, Gio Brown, Aiscream, Alamaison & Ser-V
Licht & Geluid: AMPCO Flashlight

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in