Markteffect is bij de uitreiking van de MOAwards 2020 in De Hallen in Amsterdam uitgeroepen tot Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar. Het bureau liet de andere twee genomineerde bureaus, Ipsos en Neurensics, achter zich. De combinatie van elan, ondernemerszin, enthousiasme voor het vak, een eigen cultuur en vakmanschap gaf volgens de jury de doorslag bij de keuze voor het Eindhovense bureau.
(De complete uitreiking is op onderstaande video terug te kijken.)
Overige winnaars
De prijs voor Insights Professional aan bedrijfszijde is aan Dennis Hoogervorst van DPG Media toegekend voor het feit dat hij zich als 'bevlogen, authentieke insights-professional al jarenlang meer dan staande houdt binnen de dynamische marketingomgeving van Sanoma’ (nu DPG Media).
Ook aan bureauzijde is de titel voor Insights Professional uitgereikt. Winnaar is Hette Spoelstra van Ipsos.
Digital & Webanalist van 2020 is Erik Driessen van de Belastingdienst, die ten tijde van de jurering nog voor Greenhouse werkte.
In de categorie Young Talent van het jaar gaat Maron van der Krieken met de titel aan de haal.
Insights Scientist van het jaar 2020 is Stefan Stremersch, verbonden aan Erasmus Universiteit Rotterdam.
Stream
Bij de 13e uitreiking van de jaarlijkse prijzen van de MOA, het Expertise Center voor Marketing Insights, was door de coronamaatregelen beperkt publiek aanwezig. Het evenement was ook te volgen via een livestream.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!