Te gast in de tweede aflevering van Data& is Hugo Schurink, Head of Marketplace & BrandZ bij Kantar. Centraal staan Agile Insights Tools: een hele mond vol.
Wat is het precies?
Snel unieke inzichten over je merk tegen lage kosten. In een paar minuten weten of je creatie goed werkt. In een dag inzicht in je merkbekendheid of een snelle concept test? Tegenwoordig is het allemaal mogelijk; binnen een aantal uur.
In deze aflevering bespreken we Agile Insights Tools. Heeft de opkomst van dit soort tools de toepassing van data driven marketing eenvoudiger gemaakt? Of ligt het complexer?
Hugo is verantwoordelijk voor dit soort Agile Insights Tools binnen Kantar. Hij schakelt dagelijks met merken die dit soort oplossingen afnemen. Van hem wil ik weten hoe goed merken er in slagen om de insights vervolgens te vertalen naar concrete acties. In hoeverre kunnen merken met Agile Insights Tools zichzelf volledig voorzien in hun marketinguitdaging?
Hugo neemt ons mee in zijn praktijkervaringen aan de hand van een aantal recente case-studies die zijn verhaal ondersteunen.
Luister de podcast hier
Voor meer inspiratie, kijk op Grow.nl
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!