Adformatie en DVJ Insights ondervragen marketeers elk jaar over de stand van zaken en actuele thema’s in het marketingvak. Hoe denken u en uw vakgenoten over kansen in marketing, positionering, branding en merkgroei? Hoe groot zijn de budgetten, hoe groot is het succes van de inspanningen en waar wordt op bezuinigd?
Wij nodigen u van harte uit om (ook dit jaar weer) mee te doen. De belangrijkste resultaten zijn (volstrekt anoniem), terug te vinden in de november-editie van Adformatie. Ook worden de resultaten toegelicht tijdens Het Grote Marketing Congres op 5 november. [https://hetgrotemarketingcongres.nl/] Bovendien sturen wij deelnemers aan de enquête de resultaten op verzoek toe. Door hier te klikken, wordt u doorgelinkt naar de enquête.
Stuur door naar uw marketingcollega's!
De Grote Marketing Enquête 2018 liet zien dat purpose marketing een van belangrijke aandachtspunten van de Nederlandse marketeers was. 75 procent van hen vond vorig jaar dat zijn bedrijf een positieve bijdrage aan de maatschappij levert. Dit heeft ook invloed op de arbeidsmarkt: 88 procent zei trots te zijn op zijn organisatie en zei dat ook actief uit te dragen. (Meer uitgebreide resultaten van vorig jaar, klik hier.)
Vult u hier de enquête in, en u doet ons een groot plezier als u deze uitnodiging doorstuurt naar uw marketingcollega’s, heel hartelijk dank daarvoor! (Deelname kost 10 minuten.) Deelnemers maken kans op één van de drie vrijkaarten voor Het Grote Marketing Congres 2019 en één van de vijf gratis abonnementen op Adformatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!