Op 1 juli maakt de Moa de winnaars van de MOAwards 2021 bekend. Donderdag 8 april bracht de Moa de genomineerden naar buiten. Per categorie heeft een onafhankelijke jury de kandidaten op diverse criteria beoordeeld en zijn de onderstaande genomineerden geselecteerd.
In de categorie Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar 2021 zijn genomineerd:
1) I&O Research
2) Underlined
3) Validators
In de categorie Insights Professional van het jaar 2021 - Bureauzijde zijn genomineerd:
1) Jori van de Spijker – DVJ Insights
2) Patricia Verhoelst – Ipsos
3) Petra Kramer – Kantar
In de categorie Insights Professional van het jaar 2021 - Bedrijfszijde zijn genomineerd:
1) Celesta Lücker-Swart – VodafoneZiggo
2) Christiaan Buitenhuis – Interpolis
3) Marcel Paquay – Walibi Holland
In de categorie Digital & Webanalist van het jaar 2021 zijn genomineerd:
1) Anouk Erens – Online Dialogue
2) Thijs van der Wal – Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)
3) Mariana Whitaker – FedEx
In de categorie Young Talent van het jaar 2021 zijn genomineerd:
1) Fleur Prooij – MARE
2) Rubina Oliana – Beautiful Lives
3) Esmée Schregardus – Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
In de categorie Insights Scientist van het jaar 2021 met als thema ‘Tools for Capturing Information to Improve Business Insights’ zijn de volgende personen genomineerd:
1) Ale Smidts & Maarten Boksem – Erasmus Universiteit Rotterdam
2) Brahim Zarouali – Universiteit van Amsterdam
3) Jaap Wieringa – Universiteit van Groningen
Over de MOAwards
De MOAwards worden uitgereikt aan onderzoekers en onderzoekbureaus, die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van marktonderzoek en marketing intelligence.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!