Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de genomineerden voor de MOAwards 2021

Per categorie heeft een onafhankelijke jury de kandidaten op diverse criteria beoordeeld en zijn de onderstaande genomineerden geselecteerd.
MOAwards 2021
MOAwards 2021
MOAwards 2021
MOAwards 2021

Op 1 juli maakt de Moa de winnaars van de MOAwards 2021 bekend. Donderdag 8 april bracht de Moa de genomineerden naar buiten. Per categorie heeft een onafhankelijke jury de kandidaten op diverse criteria beoordeeld en zijn de onderstaande genomineerden geselecteerd.

related partner content for mobile comes here


In de categorie Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar 2021 zijn genomineerd:
1) I&O Research 
2) Underlined
3) Validators

In de categorie Insights Professional van het jaar 2021 - Bureauzijde zijn genomineerd:
1) Jori van de Spijker – DVJ Insights
2) Patricia Verhoelst – Ipsos
3) Petra Kramer – Kantar

In de categorie Insights Professional van het jaar 2021 - Bedrijfszijde zijn genomineerd:
1) Celesta Lücker-Swart – VodafoneZiggo
2) Christiaan Buitenhuis – Interpolis
3) Marcel Paquay – Walibi Holland

In de categorie Digital & Webanalist van het jaar 2021 zijn genomineerd:
1) Anouk Erens – Online Dialogue
2) Thijs van der Wal – Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)
3) Mariana Whitaker – FedEx

In de categorie Young Talent van het jaar 2021 zijn genomineerd:
1) Fleur Prooij – MARE
2) Rubina Oliana – Beautiful Lives
3) Esmée Schregardus – Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap

In de categorie Insights Scientist van het jaar 2021 met als thema ‘Tools for Capturing Information to Improve Business Insights’ zijn de volgende personen genomineerd:
1) Ale Smidts & Maarten Boksem – Erasmus Universiteit Rotterdam
2) Brahim Zarouali – Universiteit van Amsterdam
3) Jaap Wieringa – Universiteit van Groningen

Over de MOAwards

De MOAwards worden uitgereikt aan onderzoekers en onderzoekbureaus, die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van marktonderzoek en marketing intelligence.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in