Overslaan en naar de inhoud gaan

Datadriven leads genereren in B2B

Hoe wordt je succesvol met leads genereren op een datagedreven manier? Ontdek het tijdens de clinic van 24 maart.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn
Clinic bij Beeckestijn

Elk bedrijf wil leads genereren, oftewel klanten scoren. Hoe doe je dit en hoe wordt je succesvol met leads genereren op een datagedreven manier? in deze clinic laat Danielle Pels op een praktische manier de wereld van datagedreven B2B leadgeneratie én wordt je geïnspireerd om zelf hiermee aan de slag te gaan.

Datum: 24 maart 2021
Tijd: 09:30 tot 11:00 uur
Locatie: Live-stream 

Wat kun je verwachten?

Danielle vertelt over de werkwijze waarop zij op een datadriven manier leads genereert door vooral online, maar soms ook offline marketing. Ze gaat in op handige tools en laat haar doelen zien die helpen zo optimaal mogelijk te presteren. Kortom, een praktische clinic over de wereld van datadriven B2B leadgeneratie.

Voor wie?

Deze clinic is interessant voor iedereen die met leadgeneratie bezig is in zijn dagelijkse werk. Denk hierbij bijvoorbeeld aan marketing managers en marketeers die graag kennis willen opdoen over dit onderwerp en geïnspireerd willen worden.

Over de spreekster

Danielle Pels heeft een bewezen track record in (online) marketing waarmee ze top line groei en branding van bedrijven, producten en services bereikt. Ze is een resultaatgerichte marketing manager bij Inergy, waar zij samen met haar team verantwoordelijk is voor de B2B leadgeneratie in de zeer competitieve ICT branche. En toevallig ook alumnus van Beeckestijn!

Gratis aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.
Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

 

 

 

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in