Unilever lanceert mosterd-webshop

En speciale Maille-boetieks in London, Parijs, Dijon en New York.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Unilever start met een Brits e-commerce platform voor de verkoop van Maille mosterd, als onderdeel van een project om e-commerce en marketingteams beter aan elkaar te linken. Daarnaast hoopt de fabrikant op een betere band met consumenten.

Het is voor het eerst dat Unilever direct online aan consumenten verkoopt. In de webwinkel zijn exclusievere mosterdpotjes te koop, die niet in stenen winkels te krijgen zijn. Bijvoorbeeld een potje mosterd met Chablis en truffel, waar dan een prijskaartje van 29 Engelse ponden aan hangt.

Naast Unilever experimenteert Heineken met een , en ook Diageo van zelf verkopen online.

Marketingbudget voor Maille werd ook opgeschroefd. Brits bureau Adam+EveDDB maakte vorige week een kerstcampagne voor het mosterdmerk:

Bron: Marketingweek

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie