Tim Voors: 'We zijn begonnen als vier enthousiaste freelancers. Inmiddels hebben we tweehonderdtwintig leden en organiseren we acht evenementen per jaar. Het is dus tijd om het wat serieuzer te gaan aanpakken. Het kiezen van een rechtsvorm en het toetreden van Anouk Stofmeel maken hier deel van uit.'
Doel van TheFREEforce is freelancers uit de reclame een podium bieden. Daarnaast heeft TheFREEforce een sociale netwerkfunctie met als doel feelancers meer te laten samenwerken. TheFREEforce biedt 'services' aan aan leden en organiseert evenementen om professionals samen te brengen en relevante kennis te delen. Anouk Stofmeel zal de pijler 'services' richting leden en bureaus optimaliseren. Ze zal dit doen naast haar beroepspraktijk als headhunter. Machteld Rijnten: 'Anouk haar kennis van matching, de reclamewereld en haar integere houding ten aanzien van ons vak deed ons besluiten haar te vragen ons bij te staan. Anouk gaat ons helpen een betere brug te slaan tussen de kennis van onze leden en de diversiteit aan vragen van de bureaus.'
Het TheFREEforce-bestuur bestaat nu uit Tim Voors (voorzitter), Taco Zuidema (secretaris), Machteld Rijnten (penningmeester) en Anouk Stofmeel (bestuurslid services).
Foto: Tessa Posthuma de Boer
Anouk Stofmeel
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!