Dinsdag startte de ‘Inspiration’-periode bij de Bijenkorf met het thema ‘Piece of Art’. Onderdeel daarvan is de samenwerking met het Rijksmuseum. Vanaf nu zijn de producten uit de Rijksmuseumshop namelijk ook te koop in pop-up stores in meerdere filialen van de Bijenkorf en in de webshop van het modewarenhuis.
De pop-up shops zijn net als de etalages in het thema Delfts blauw uitgevoerd en zullen tot 5 mei in de Bijenkorf aanwezig zijn. Ook kunnen klanten met een levende Nachtwacht op de foto. Ze ontvangen daarna direct de foto die eruit ziet als een schilderij. Zaterdag 13 april tussen 13.00 en 18.00 uur staat de Nachtwacht gilde in de Bijenkorf Amsterdam en op zondag 21 april tussen 13.00 een 17.00 uur in Maastricht.
Dinsdagochtend kreeg groep 8 van de Amsterdamse Rijk Kramerschool een college over de Nachtwacht en het Rijksmuseum. Daarna onthulde Wim Pijbes, directeur van het Rijksmuseum, samen met CEO van de Bijenkorf Giovanni Colauto de speciaal ingerichte etalages van de Bijenkorf in Amsterdam.
Robert Bohemen, directeur Marketing van de Bijenkorf: ‘Deze bijzondere samenwerking tussen het Rijksmuseum en de Bijenkorf is veelomvattend. Uitgangspunt voor beide organisaties is inspiratie bieden. Deze verbintenis kwam daardoor heel natuurlijk tot stand en is doorgevoerd in alle facetten van de communicatie met onze klanten.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!