De komst van de TBU conferentie naar Rotterdam is ‘van grote waarde’ voor de stad, vindt Ton Wesselink, directeur van Rotterdam Marketing: ‘Het fenomeen reisbloggers is relatief nieuw. Deze reisjournalisten beschikken echter vaak over een groep trouwe lezers en zijn door hun sociale mediakanalen in staat snel te publiceren. Het bereik en de impact van zo’n 150 bloggers die drie dagen lang over Rotterdam zullen bloggen, twitteren en facebooken is daarmee impactvol en dus goed voor de zichtbaarheid van de stad.’
Conrad van Tiggelen, Directeur Marketing bij het NBTC, voegt toe: ‘De stad zal in mei worden overspoeld door reisbloggers. Ook het merk Holland wordt hiermee positief geladen. We vergroten hiermee onze internationale marketing slagkracht.”
Het congres, dat van 17 tot 20 mei duurt, vindt plaats in het nieuw te openen Mainport Hotel Rotterdam aan de Leuvehaven. Rond de conferentie wordt een toeristisch programma voor de deelnemers opgesteld om ze kennis te laten maken met de stad.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!