RDW kiest voor BOOM Communicatie

BOOM Communicatie gaat de nationale campagne verzorgen rondom de introductie van de nieuwe kentekencard. De RDW (voorheen Rijksdienst voor het Wegverkeer) kiest voor de samenwerking met BOOM na een landelijk aanbestedingstraject met een pitch onder drie geselecteerde bureaus.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Luuk Schils: 'Volgend jaar krijgt Nederland een kentekenbewijs op creditcardformaat. De card vervangt het huidige papieren kentekenbewijs. Dat gaat vanaf 2014 plaatsvinden bij iedere aan- of verkoop van kentekenplichtige voertuigen zoals auto's, motoren en scooters. De verwachting is dat in 2018 alle papieren kentekenbewijzen zijn vervangen door kentekencard. Het doel van de campagne is tweeledig; De introductie van de card en zijn voordelen en het informeren over de gewijzigde processen die daarmee gepaard gaan. De campagne start in fasen, waarbij de introductie bij de consument vanaf december 2013 het eerste zichtbare wapenfeit zal zijn. De beoogde kanalen die ingezet zullen worden zijn vooralsnog radio, web en print. Ik sluit echter niet uit dat daar ook nog andere media bij zullen komen.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie