Normen- en waardendebat naar Bikker

Communicatieadviesbureau Bikker Euro RSCG gaat het kabinet adviseren over de communicatie rond het normen- en waardendebat. Bikker won de opdracht na een pitch van twee andere communicatiebureaus. De campagne zal in maart van start gaan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het kabinet heeft haast met de campagne. Volgens goed geïnformeerde bronnen kregen de drie door de RVD geselecteerde bureaus ‘slechts’ een week de tijd om een visie op de normen- en waardediscussie te geven. De uitslag was de dag na de presentaties reeds bekend.

Uitgangspunt voor de campagne vormt een brief die demissionair premier Balkenende medio oktober naar de Tweede Kamer stuurde en waarin hij zijn visie op de normen- en waardencampagne ontvouwt. In deze brief is sprake van een debat onder brede lagen van de bevolking en niet van de door minister Heinsbroek voorgestelde marketingcampagne. De door Bikker voorgestelde plannen sluiten nauw aan bij de plannen van de minister-president.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie