Hans Kroonen, voorzichter SJP (Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie): ‘Ik citeer graag een van de juryleden die sprak over de beste en meest betrokken jurering die hij ooit heeft meegemaakt.’
De Magneetjury’s worden ieder jaar opnieuw samengesteld uit creatieven, strategen, specialisten én klanten. De jury bepaalt met elkaar de hoogte van de creatieve lat. Het denken over creativiteit heeft zich geëvolueerd naar creatief middelen denken, interactiviteit, cross-mediale oplossingen en beleving. Discussies gaan daardoor zowel over slimme strategieën, uitzonderlijke effectiviteit als over opvallende creativiteit.
Drie hoofdcategorieën
De drie hoofdcategorieën zijn creativiteit, consistentie en effectiviteit. Het aantal inzendingen voor Effectiviteitsjury is toegenomen ten opzichte van vorig jaar, maar het meeste werk wordt nog steeds ingezonden voor beoordeling op creativiteit.
De uitreiking van de Magneten is het slotonderdeel van de Employer Branding Experience 2014.
Creativiteitsjury:
Randstad – Publicis (3x)
Luchtverkeersleiding Nederland – Maximum
UMC Utrecht – Steam
Nationale Politie – Steam
Ministerie van Defensie – Steam (2x)
Nhow Rotterdam/NH Group – IN10 (3x)
Rijksoverheid Expertisecentrum voor Org. & Personeel – Rhinofly/de PersoneelZaak
SSSS & Orchestra – SSSS & Orchestra (2x)
KPN – Steam
VUmc – TMP & Co
Philips – Flickering Wall
Deloitte – Afdeling Reclame
Ministerie van Defensie – Maximum/Steam
Effectiviteitsjury:
Nhow Rotterdam/NH Group Philips – A friend of mine
Ministerie van Defensie – Steam
Employer Brand jury:
Ministerie van Defensie – Steam
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!