Magneetjury’s nomineren 22 inzendingen voor beste personeelscommunicatie

Toppers zijn Randstad-Publicis (drie maal genomineerd) en Nhow Rotterdam-IN10 (vier maal).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hans Kroonen, voorzichter (Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie): ‘Ik citeer graag een van de juryleden die sprak over de beste en meest betrokken jurering die hij ooit heeft meegemaakt.’

De Magneetjury’s worden ieder jaar opnieuw samengesteld uit creatieven, strategen, specialisten én klanten. De jury bepaalt met elkaar de hoogte van de creatieve lat. Het denken over creativiteit heeft zich geëvolueerd naar creatief middelen denken, interactiviteit, cross-mediale oplossingen en beleving. Discussies gaan daardoor zowel over slimme strategieën, uitzonderlijke effectiviteit als over opvallende creativiteit.

Drie hoofdcategorieën

De drie hoofdcategorieën zijn creativiteit, consistentie en effectiviteit. Het aantal inzendingen voor Effectiviteitsjury is toegenomen ten opzichte van vorig jaar, maar het meeste werk wordt nog steeds ingezonden voor beoordeling op creativiteit.

De uitreiking van de Magneten is het slotonderdeel van de .

Creativiteitsjury:

Randstad – Publicis (3x)

Luchtverkeersleiding Nederland – Maximum

UMC Utrecht – Steam

Nationale Politie – Steam

Ministerie van Defensie – Steam (2x)

Nhow Rotterdam/NH Group – IN10 (3x)

Rijksoverheid Expertisecentrum voor Org. & Personeel – Rhinofly/de PersoneelZaak

SSSS & Orchestra – SSSS & Orchestra (2x)

KPN – Steam

VUmc – TMP & Co

Philips – Flickering Wall

Deloitte – Afdeling Reclame

Ministerie van Defensie – Maximum/Steam

Effectiviteitsjury:

Nhow Rotterdam/NH Group Philips – A friend of mine

Ministerie van Defensie – Steam

Employer Brand jury:

Ministerie van Defensie – Steam

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie