T-Mobile zag twee jaar nog geleden af van de invoering van UMTS op zijn netwerk, maar komt nu als eerste in Nederland met Hsdpa, een soort opgevoerde turboversie van UMTS.
Hsdpa betekent high speed data package access en is gemiddeld vijf maal sneller dan UMTS.
We bespreken de lancering in onze nieuwe Top of Flop.
Doelgroep: de zakelijke gebruikers. De uitrol (nu bereik in 75 steden) gaat goed volgens Pim van der Feltz, marketingdirecteur van T Mobile: 'We mikken bij de uitrol vooral op gebruiksmomenten. Waar gebruik je mobiel internet? In de grote steden, maar vooral ook bij je klanten. Daar moet de meerwaarde zich bewijzen.'
T Mobile wil marktleider worden in mobiele breedbandtoegang en gaat zijn klanten 69,50 euro rekenen voor onbeperkt gebruik, incl BTW. Wie zich voor 1 juli aan-meldt, krijgt echter 10 euro korting voor de hele duur van zijn abonnement. Wat denkt u, wordt dit een top of flop? Geef uw mening op marketing-online.nl, maar hier mag ook, natuurlijk.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!