Ook verder is de jury vrijwel geheel vernieuwd. Naast Richard van der Eijk, directie Unilever Nederland, maken Klaas Dirk Bruintjes en Jan-Jelle van Hasselt namens Logeion er deel van uit. Vakblad Communicatie wordt traditioneel vertegenwoordigd door de hoofdredacteur.
De nieuwe samenstelling heeft te maken met een andere aanpak van de verkiezing. Anders dan in voorgaande jaren is er een prijs in drie categorieën: profit, not for profit en bureaus. Dit om tegemoet te komen aan de kritiek dat de prijs voorheen vooral ging naar managers van grote, multinationale organisaties met dito budgetten. Ook is de prijs niet langer alleen voorbehouden aan communicatiemanagers, maar aan iedereen ‘die in het afgelopen jaar een uitstekende en aantoonbaar effectieve prestatie op het gebied van communicatie heeft geleverd’.
Deelname kan ook op voordracht van collega’s of anderszins. Communicatieprofessionals die denken in aanmerking te komen voor de prijs kunnen ook zichzelf – mits goed onderbouwd – aanmelden via dit voordrachtformulier. Meer info:www.logeion.nl.
FOTO: LUCAS GI‒BEL
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!