De tweede editie van het trendonderzoek Interne Communicatie gaat van start. Het gaat in op de taken, tijdsverdeling en de interne klanten van de communicatieprofessional. Wie meedoet (klik hier) krijgt een schat aan relevante benchmarkgegevens.
Wie kan deelnemen aan het trendonderzoek?
Iedere (interne) communicatieprofessional is welkom om deel te nemen aan het Trendonderzoek Interne Communicatie. Dit onderzoek gaat vooral over het takenpakket, de tijdsverdeling en de interne klanten van de communicatieprofessional. De vragenlijst bestaat uit 30 vragen en invullen duurt ongeveer 15 minuten. Je gegevens worden uiteraard anoniem verwerkt.
Waarom meedoen?
15 minuten is even een investering maar verschaft een goed inzicht in dit snel ontwikkelende stuk van ons vakgebied. Het levert jou dan ook relevante benchmarkgegevens op. Wellicht als input voor je eigen interne communicatiebeleid en -plannen.
Vervolgonderzoek
Als vervolg op de survey voeren we een kwalitatief onderzoek uit door interviews te houden. Zo verdiepen we de resultaten van de online vragenlijst. Voor het kwalitatieve deel van het trendonderzoek zijn we ook op zoek naar deelnemers. Je kunt aan het eind van de enquête aangeven of je hieraan wilt deelnemen of contact opnemen met Suzanne Janssen van Universiteit Twente door te mailen naar s.janssen@utwente.nl
Wie zijn de onderzoekers?
Dit onderzoek wordt verzorgd door Vakblad Communicatie, Involve – specialisten in interne communicatie - en Universiteit Twente. Zij hebben het initiatief voor dit onderzoek genomen in 2011, dit is het tweede trendonderzoek IC.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!