Enkele jaren geleden is er ook al eens overleg geweest over het aanbieden van reizen met inclusief prijzen. Dus alle kosten eerlijk en in een vroeg stadium communiceren. Deze gesprekken zijn hervat en wellicht zal het er nu eens van komen.
Eerlijke en all inclusive prijzen voor een reis zijn gat in de markt die nu opgevuld wordt door supersaver.nl. Als eerste geeft Supersavers de echte prijs die je gaat betalen. Eigelijk helemaal van deze tijd, want merken moeten authentiek zijn en de consument niet voor de gek houden. Toch raar dat de ander operators hier al jaren mee weg komen.
De campagne waarmee deze nieuwe operator in de markt wordt gezet is ook wel uniek, want ze hebben een fictief reisbureau bedacht. Dit reisbureau, Happybookers is het tegenovergestelde van supersavers. Veel extra kosten en hele lage prijzen om de aandacht te trekken. Het concept is wel goed en leuk doorgevoerd, want het fictieve bureau heeft een eigen site, webcam, weblog, e-cards en een google adwords campagne.
Via: CF
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!