ReclameRidders houden ditmaal de bureau-klant relatie tegen het licht: ‘Het huwelijk tussen een klant en bureau kan er één zijn van twee gelijkwaardige partners die elkaar op elk vlak aanvullen en versterken. Maar ook van hoge pieken diepe dalen waabij de één tot de ander veroordeeld is en de relatie continu onder spanning staat. De vraag is: hoe creëer je de meest optimale relatie? Of is de constructie klant-bureau achterhaald en kun je als creatief beter direct in loondienst gaan werken voor een klant?’
ReclameRidders hebben onder anderen Astrid Groenewegen, Eugene Roorda, Vincent Mispelblom Beyer, Katrien Bottez, Jur Baart, Marc Fauconnier en Peter Hamelinck als sprekers weten te strikken. Zij gaan hun kijk geven op hoe creativiteit haar weg vindt in de relatie tussen bureau en klant.
Martijn Lankveld (Tinus): ‘Dit evenement is leerzaam voor iedereen die een studie in de reclame of communicatie volgt. Nieuw dit jaar is de vernieuwde organisatie. Die is uitgebreid met vier derdejaars studenten van de Willem de Kooning Academie. Want ReclameRidders is voor en door studenten gemaakt. En dat moet zo blijven.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!