Celia Noordegraaf, clustermanager marketing en communicatie van het Jeroen Bosch Ziekenhuis is donderdagavond gekozen tot Communicatievrouw van het Jaar 2011. Logeion, beroepsvereniging voor communicatieprofessionals, organiseerde de tiende editie van deze verkiezing in de MTV Studios in Amsterdam. De jury was zeer te spreken over de kwaliteit van alledrie de finalisten, maar koos unaniem voor Celia Noordegraaf. "Daar staat de Communicatievrouw! Met de gave om hoofd en hart direct te veroveren. Een ambassadeur voor het vak", aldus juryvoorzitter Richard van der Eijk.
De jury was met name zeer te spreken over de gave van Noordegraaf om met weinig middelen, op een innovatieve manier, de verbinding met minder gebruikelijke coalities in de maatschappelijke omgeving te maken.
Tijdens de feestelijke avond in de MTV Studios nam Noordegraaf het op tegen twee andere finalisten: Eric Heres (directeur group communications & brand management van Eureko/ Achmea) en Joop Veen, (directeur communicatie van het ministerie van Defensie). De jury onder voorzitterschap van Richard van der Eijk, Communications Director Unilever Europe, bepaalde samen met de stem van het publiek de winnaar. De avond werd gepresenteerd door Jan Driessen, directeur Communicatie Aegon en winnaar van de prijs in 2009. Keynote speaker Steven van Belleghem (InSites Consulting) en auteur van de bestseller De Conversation Manager, sprak tijdens de avond over de overstap van co-creation naar collaboration. 'Een consument is trouwer aan een merk dan een brandmanager. De consument overleeft wel 30 merkmanagers.'
De verkiezing Communicatieman/vrouw van het Jaar is een initiatief van Logeion, de beroepsvereniging voor communicatie en werd dit jaar mede mogelijk gemaakt door hoofdsponsor Van Hulzen, USG Capacity, vakblad Communicatie, Van Speijk Innovatie Prijs, Sabel Communicatie, Sendsteps, Aegon, Unilever en de Evenementenadviseur Diederick van Eeden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!