(Campagne) Gratis Lidl-ijs voor Facebook-fans

Lidl Nederland is afgelopen week de grens van de 250.000 Facebook-fans gepasseerd. De supermarkt trakteert al haar Facebook-fans op aardbeien- en perenijsjes.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In september 2011 startte Lidl Nederland haar eigen Facebook-pagina om informatie te verstrekken over haar producten en duurzaamheidsactiviteiten.

Coupon
Vandaag telt de pagina 252.942 fans. Met een traktatie wil Lidl zijn fans bedanken. Alle Facebook-fans werd de mogelijkheid geboden om op de Facebook-pagina van Lidl Nederland gratis een coupon te downloaden. Uitsluitend op woensdag 15 mei krijgt de fan tegen inlevering van deze coupon één pak Gelatelli Aardbeienijsjes of Gelatelli Perenijsjes cadeau.

Spellen, prijzen én gesprekken
Lidl voorziet de Facebook-pagina regelmatig van interactieve spellen waarbij fans mooie prijzen kunnen winnen. Zo maken ze regelmatig kans op een minuut gratis winkelen.
Ook kunnen ze wekelijks stemmen op hun favoriete producten. De ‘Lidl Like’ van de week wordt vervolgens met 50% korting onder de fans aangeboden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie