Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Lidl tot Bavaria: deze bedrijven gaan los met inhakers op carnaval

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Inhakers op carnaval
Inhakers op carnaval

Het mooiste feest van het jaar – althans, als je iedereen onder de rivieren moet geloven – is losgebarsten. De komende dagen worden er een hoop polonaises gestart, bizarre outfits aangetrokken en ontelbaar veel rondjes gehaald. Maar dat is niet alles: ook bedrijven gaan los tijdens carnaval. Ze komen op social media met inhakers waardoor je spontaan wil gaan hossen.

related partner content for mobile comes here

Aan Jumbo's lijf wél een polonaise.


Van de carnavalskraker van Bol gaan je oren vooral kraken.


Dirk deelt alle ingrediënten voor een geslaagde carnaval.

Lidl laat zien wat je de komende dagen allemaal Ann kunt doen.

En daar zijn klanten wel blij mee.

Inhaker Lidl

Hét motto voor carnaval.


Loïs, Bram, Maud, Niels, Anne-Fleur, Wesley, Sanne, Manon, Kelly, Kevin en Laurens hebben na carnaval geen cent meer te makken.


Deze inhaker van Viper is wel een blik waard.


Grolsch geeft je een spoedcursus carnaval.


In zo'n pak naar Albert Heijn gaan is een worstcasescenario.

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in