
Het mooiste feest van het jaar – althans, als je iedereen onder de rivieren moet geloven – is losgebarsten. De komende dagen worden er een hoop polonaises gestart, bizarre outfits aangetrokken en ontelbaar veel rondjes gehaald. Maar dat is niet alles: ook bedrijven gaan los tijdens carnaval. Ze komen op social media met inhakers waardoor je spontaan wil gaan hossen.
Aan Jumbo's lijf wél een polonaise.
Van de carnavalskraker van Bol gaan je oren vooral kraken.
Dirk deelt alle ingrediënten voor een geslaagde carnaval.
Lidl laat zien wat je de komende dagen allemaal Ann kunt doen.
En daar zijn klanten wel blij mee.

Hét motto voor carnaval.
Loïs, Bram, Maud, Niels, Anne-Fleur, Wesley, Sanne, Manon, Kelly, Kevin en Laurens hebben na carnaval geen cent meer te makken.
Deze inhaker van Viper is wel een blik waard.
Grolsch geeft je een spoedcursus carnaval.
In zo'n pak naar Albert Heijn gaan is een worstcasescenario.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid