Overslaan en naar de inhoud gaan

Wanadoo zet in op betaalde abonnementen

Wanadoo (Nederland) wil zijn 300.000 abonnees overhalen betaalde abonnementen te nemen in ruil voor snellere verbindingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De provider biedt nu nog gratis internet aan, wat daarna gebeurt is onduidelijk.

related partner content for mobile comes here

"Als andere aanbieders stoppen met gratis internet, doen wij het waarschijnlijk ook", zegt directeur Y. Strikker van Wanadoo Nederland. Gratis internet is geen aantrekkelijke manier van zakendoen, zegt Strikker. De marges van de providers zijn smal geworden. Daarom fuseerde het Franse Wanadoo vorige week met het Britse Freeserve. Naast advertenties moeten gratis providers die via de telefoonlijnen werken het vooral hebben van telefoontikken. Die zijn lager geworden, omdat de telefoontarieven onder druk staan als gevolg van de voortgaande liberalisering van de telecommarkt. Wanadoo heeft het voordeel dat het onderdeel is van France Télécom. Ook de Italiaanse (gratis) provider Tiscali, die World Online verschalkte, is naar een dergelijke constructie op zoek. Het bedrijf zet fors in op uitbreiding van zijn telecomactiviteiten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in