Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrouwen zien internet als verlengstuk tv

Vrouwen kijken online het liefst terug naar een scène van hun favoriete televisieserie en mannen kijken graag naar korte filmpjes op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit de Videocensus dienst van Nielsen blijkt dat vrouwen naar online video kijken als een verlengstuk van een bekend tv-programma. Ze vinden het leuk om hun favoriete scène nog eens terug te zien of om het bonusmateriaal te bekijken.
Mannen zijn meer geïnteresseerd in korte filmpjes die op bijvoorbeeld
te vinden zijn. Vrouwen kijken online video tijdens de lunch, YouTube-achtige filmpjes worden tussen 23.00 en 06.00 uur bekeken.

related partner content for mobile comes here

Videocensus meet bij een panel van consumenten het online kijkgedrag, een methode die te vergelijken is met de organisaties die meetdiensten verrichten voor tv en online.

Bron: De Telegraaf/Webwereld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in