Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever adverteert voor zichzelf in de Benelux

Lange tijd wist geen mens dat merken als BlueBand en Omo van Unilever waren, maar sinds enige jaren prijkt overal het Unilever-logo op.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nu gaat Unilever zelfs een voeren in de Benelux.

related partner content for mobile comes here

Aanleiding vormen de Olympische Spelen. Uitgangspunt zijn de partnerships die Unilever in Nederland en Belgie heeft met de olympische organisaties BOIC en NOC*NSF.

De campagnes zijn ? naar eigen zeggen - gericht 'op het vergroten van Unilevers zichtbaarheid als onderneming voor de consument en het verder communiceren van haar vitaliteitsmissie. Dat laatste doet zij door inzicht te verschaffen in de producten en merken die Unilever voert en bekendheid te geven aan de partnerships die Unilever in beide landen heeft met de olympische comités.'

In België zal het Unilever-merk tijdens de Olympische Spelen te zien zijn in krantenadvertenties.

In Nederland, waar Unilever een contract heeft gesloten met NOS/STER, is het Unilever-merk een van de merken die rond de Spelen te zien zullen zijn via billboards en breakbumpers bij televisieuitzendingen van de NOS en bij live-stream uitzendingen van de NOS op internet.

De corporate campagne is van Grey Amsterdam en doet me zoals de meeste corporate campagnes niet echt van de stoel vallen van opwinding.

Waarom weten bedrijven met een rijk verleden en prachtige merken hun corporate boodschap toch altijd zo weinig inspirerend en aansprekend te verpakken?

Komt vast omdat het commissie-werk is. Iedereen heeft er aan gesnuffeld en er overheen gepist.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in