Uitgevers zoeken hulp bij commerciële exploitatie van mobiel


Wegener Media, News Media (GeenStijl, Dumpert), Zoover Media (Zoover.nl, Weeronline).nl) en Viacom (Comedy Central, MTV) zijn de samenwerking aangegaan met WideSpace.
Joris Bouman, channel manager bij News Media: “Op ons populaire videoportal Dumpert is het mobiele verkeer inmiddels groter dan op de PC, alleen bleef de commerciële exploitatie van dit kanaal nog achter.”.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS“Op ons populaire videoportal Dumpert is het mobiele verkeer inmiddels groter dan op de PC, alleen bleef de commerciële exploitatie van dit kanaal nog achter.”.
Ook Semilo en Nakko worden veelvuldig door uitgevers ingeschakeld om hulp te bieden op gebied van verkoop van mobile inventory. Naast het gemist van kennis op gebied van mobile advertising is ook bereik van mobiele titels nog vaak een issue. Mediabureaus willen bij campagnes het liefst het mobile advertising budget bij één exploitant neerleggen. Kleinere titels buiten Sanoma en TMG om hebben vaak niet voldoende mobiele gebruikers om hele budgetten op te souperen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid