Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitgevers zoeken hulp bij commerciële exploitatie van mobiel

Mobile advertising exploitant Widespace heeft deze week aangegeven de mobile advertising sales te doen voor diverse uitgevers. Belangrijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wegener Media, News Media (GeenStijl, Dumpert), Zoover Media (Zoover.nl, Weeronline).nl) en Viacom (Comedy Central, MTV) zijn de samenwerking aangegaan met WideSpace.

related partner content for mobile comes here


Joris Bouman, channel manager bij News Media: “Op ons populaire videoportal Dumpert is het mobiele verkeer inmiddels groter dan op de PC, alleen bleef de commerciële exploitatie van dit kanaal nog achter.”. 

“Op ons populaire videoportal Dumpert is het mobiele verkeer inmiddels groter dan op de PC, alleen bleef de commerciële exploitatie van dit kanaal nog achter.”. 

 

Ook Semilo en Nakko worden veelvuldig door uitgevers ingeschakeld om hulp te bieden op gebied van verkoop van mobile inventory. Naast het gemist van kennis op gebied van mobile advertising is ook bereik van mobiele titels nog vaak een issue. Mediabureaus willen bij campagnes het liefst het mobile advertising budget bij één exploitant neerleggen. Kleinere titels buiten Sanoma en TMG om hebben vaak niet voldoende mobiele gebruikers om hele budgetten op te souperen. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in