Toch een vuurwerkcampagne
Sire haakte af, stichting Consument & Veiligheid haakte af, en toch is er
dit jaar een bescheiden vuurwerkcampagne.
Halt Nederland, dat samen met
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Consument & Veiligheid het stokje overnam van Sire, heeft samen met het
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaRotterdamse reclamebureau Het Stormt! de poster 'M'n vrienden lachten zich
een rotje!!!' ontwikkeld. Aanvankelijk was die alleen bedoeld voor scholen
en Halt-vestigingen, maar inmiddels na enige heen en weer bellen hebben een
aantal PCM-kranten en bladen als de Veronicagids en Break-out zich bereid
verklaard om advertentieruimte gratis beschikbaar te stellen. Inmiddels is
er ook een commercial in de maak die in ieder geval op Kindernet te zien zal
zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid