Toch een vuurwerkcampagne
Sire haakte af, stichting Consument & Veiligheid haakte af, en toch is er
dit jaar een bescheiden vuurwerkcampagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Halt Nederland, dat samen met
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Consument & Veiligheid het stokje overnam van Sire, heeft samen met het
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRotterdamse reclamebureau Het Stormt! de poster 'M'n vrienden lachten zich
een rotje!!!' ontwikkeld. Aanvankelijk was die alleen bedoeld voor scholen
en Halt-vestigingen, maar inmiddels na enige heen en weer bellen hebben een
aantal PCM-kranten en bladen als de Veronicagids en Break-out zich bereid
verklaard om advertentieruimte gratis beschikbaar te stellen. Inmiddels is
er ook een commercial in de maak die in ieder geval op Kindernet te zien zal
zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid