'Te weinig geld voor Hollandpromotie'


De 15 miljoen die er nu aan wordt besteed, is een schijntje van wat die promotie van het toerisme nodig zou hebben, zegt Wesselink. Hij meldde dit op een bijeenkomst van bedrijven die partner zijn van het 'promotiebureau' van de stad Rotterdam. Wesselink en met hem directeur Jos Vranken van het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) vindt dat beleidsmakers een heleboel kansen laten liggen.
Volgens Wesselink liggen er veel kansen rond werkgelegenheid in bijvoorbeeld de horeca. 'Jongeren kunnen op een laag niveau instappen in de dienstverlenende sector. Dat wordt vergeten.' Hij noemt president Barack Obama van de Verenigde Staten die juist om die reden investeert in de promotie van Amerika, 'want hoe meer toeristen hoe meer mensen in Amerika aan het werk komen'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid