Holland promotie kan veel beter
De overheid heeft te weinig oog voor de promotie van ons land. Er wordt 15 miljoen euro aan besteed en volgens kenners in de markt is dat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Directeur Ton Wesselink van Rotterdam Marketing en directeur Jos Vranken van het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) zijn het daarover eens. Zij zien kansen die niet worden benut. Zoals meer werkgelegenheid in bijvoorbeeld de horeca. 'Jongeren kunnen op een laag niveau instappen in de dienstverlenende sector. Dat wordt vergeten', zegt Wesselink. Volgens hem is president Barack Obama goed bezig door te investeren in de promotie van Amerika. 'Want hoe meer toeristen hoe meer mensen in Amerika aan het werk komen.'
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid