Overslaan en naar de inhoud gaan

Vertregt vertrekt bij SBS

Commercieel directeur van SBS, Peter Vertregt, verlaat de broadcaster per 1 november.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat laat Georgette Schlick, CEO van SBS Broadcasting, in een mail aan relaties weten. In een bijgesloten brief spreekt Vertregt zijn dank uit aan relaties en vrienden voor de energie, kennis en het plezier die de ontmoetingen met veel mensen hem hebben opgeleverd in zijn periode bij SBS. Hij noemt het verkoopproces en de uiteindelijke verkoop aan Talpa/Sanoma medio vorig jaar ‘het hoogtepunt binnen de afgelopen zeven jaar.’ Vertregt: ‘Nu voelt het dan ook als mooi natuurlijk moment om te vertrekken en te beginnen aan de volgende uitdaging.’

related partner content for mobile comes here

Schlick zegt over het vertrek van Vertregt: ‘Het spreekt voor zich dat wij het jammer vinden dat Peter de SBS organisatie gaat verlaten. Wij wensen hem dan ook veel succes met het vervolg van zijn loopbaan.’ Er is nog niets bekend over de opvolging van Vertregt.

Vertregt startte zijn carrière bij Mars, waar hij als marketing director onder meer verantwoordelijk was voor Petcare. Na een jaar FHV/BBDO (1999) ging hij in 2000 naar Heineken, eerst als marketing manager en daarna als marketing directeur. In 2005 ging hij naar SBS Broadcasting.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in