Basisboek Online Marketing is uit
Voor dit boek ben ik verantwoordelijk geweest voor hoofdstuk Mobile Marketing. Het was een erg mooie ervaring om van dicht bij te zien hoe een studieboek wordt samengesteld. Gelukkig was ik maar verantwoordelijk voor een hoofdstuk van 30 pagina's. Ik heb nu zelf ervaren dat het schrijven van boek flink wat tijd en energie kost.
Informatie over het boek
Het boek richt zich op studenten in hun Bachelorfase met basiskennis van marketing. Aan de hand van veel praktijkvoorbeelden krijgen zij een helder beeld van de rol van Online Marketing binnen organisaties en leren zij hoe zij online marketing instrumenten doelgericht in kunnen zetten. Het boek is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, maar geeft vooral een heldere vertaling naar de praktijk. De auteurs zijn bekende professionals uit de praktijk van Online Marketing.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta
Ook nog een leuke recensie:
"Eindelijk een leerzaam boek waar het vak online marketing op een strategische, heldere en gestructureerde wijze wordt beschreven! Dit boek vormt de "need-to-know" basis voor elke zich zelf respecterende moderne marketeer en mag absoluut niet ontbreken op zijn of haar leeslijst. Het marketingvak is voorgoed veranderd..."
,aldus Hans van der Meulen
(voorzitter NIMA Online Marketing Expertiseplatform)
Grote kans dat ik in de toekomst nog eens in de pen duik om een boekje te schrijven!
MobileMarketing.nl 2012
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid