Overslaan en naar de inhoud gaan

Superviral van 'zoenende onbekenden' blijkt kledingadvertentie

Het filmpje waarin onbekenden elkaar zoenen, blijkt een advertentie voor kledingmerk Wren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wie actief is op sociale media zag het filmje zeker meerdere malen voorbij komen. De video genaamd &;First Kiss&; toont twintig mensen die elkaar voor de camera voor het eerst onmoeten en gevraagd worden met elkaar te zoenen. Het werd in één dag miljoenen keren bekeken. 

related partner content for mobile comes here

Dat levert ongemakkelijke, stroeve, romantische, tedere en ronduit verhitte beelden op. Leuk &;sociaal deelmateriaal&; voor op een verveelde dinsdagmiddag. Het dromerige liedje eronder maakte het plaatje af en hopla: het filmpje werd volop gedeeld en in één dag meer dan 8 miljoen keer bekeken. 

De video, geregisseerd door Tatia Pilieva, blijkt echter niet zomaar een kunstproject dat ons geloof in schoonheid en tederheid moet herstellen, het blijkt een kledingadvertentie. Voor het merk  uit LA welteverstaan. De innig zoenende vreemdelingen zijn namelijk stuk voor stuk gekleed in de Fall Collection 2014.

Resultaat? Sommige romantische zielen voelen zich bekocht, anderen vinden dat de boodschap teniet wordt gedaan doordat er modellen en acteurs zijn gebruikt en Wren heeft meer buzz in één dag dan een gemiddeld kledingmerk in een jaar. Wie het laatst lacht laat zich raden...

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in