Overslaan en naar de inhoud gaan

Succesvol innoveren

Hoe kunnen bedrijven met succes innoveren?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om bij de top van innovatieve bedrijven te horen, moeten bedrijven zich concentreren op drie onderwerpen.

related partner content for mobile comes here
  • Innovatiedoelen en strategie. De meest innovatieve bedrijven kennen en beoordelen hun markt, klanten en concurrenten op innovativiteit. Innovatie is expliciet verankerd in de ondernemingsstrategie. Innovatiedoelen worden via kengetallen gemeten.
  • Innovatieprocessen en resources. Succesvolle innovatoren hebben het volledige innovatieproces, van ideeëngeneratie tot realisatie, vastgelegd. De processen zijn transparant voor interne en externe partners. Resources worden toegewezen via vaste mechanismen.
  • Innovatiecultuur. Een open innovatiecultuur vormt het fundament voor doelen, strategie en processen. Kenmerken zijn commitment van het topmanagement aan innovatie; stimulerende feedbackprocessen voor ‘challenging ideas’ en; organisatieleren door systematische evaluatie van fouten. Bron: Absatzwirtschaft
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in