Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijk in de wijk

Jeroen de Bakker heeft tijdens MWG congres de 4-s'en gepresenteerd. Search, Socializeing, Shopping en Snacking. Net als met de marketing…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jeroen de Bakker heeft tijdens de 4-s'en gepresenteerd. Search, Socializeing, Shopping en Snacking. Net als met de marketing P's kun je er ongetwijfeld nog een paar varianten bedenken. Voor de 4-s'en is dat wat mij betreft de S van Sharing, wat ook een typisch web 2.0 karakter heeft.

related partner content for mobile comes here

Marktplaats voldoet aan een aantal S-en. Je kunt er Searchen, Shoppen en Socializen (ervaringen delen met andere gebruikers, raten van bedrijven en particulieren die er regelmatig kopen of verkopen, zie ook ) gaat er ongetwijfeld binnenkort ook komen.

De 4-e S, van Sharing, is ook door Marktplaats ingevuld met . Voer je postcode in en je kunt zien wat er allemaal bij jou in de buurt te koop staat. Heerlijk om op zondag middag virtueel door je wijk te wandelen en te zien wat je buurman op Marktplaats heeft staan.

Een collega wist me al te vertellen dat je bij hem in de straat een Nudie spijkerbroek, romantisch servies en een escortbureau te koop staat :-)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in