Overslaan en naar de inhoud gaan

Strijd om reclame op pizzadozen

Pizzboxx Nederland heeft via een advocaat het bedrijf Adfective gemaand per direct te stoppen met haar activiteit genaamd Pizza Box…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pizzbox zegt dat het concept om reclameruimte op pizzadozen te bedrukken is vastgelegd in een wereldwijd patent door de onderneming Pizzboxx GmbH in Nürnberg. Dat maakt het bedrijf de enige rechthebbende om reclame op pizzadozen te exploiteren, claimt ze.
’Als Adfective positief reageert op de stap van Pizzboxx, zal naar een oplossing voor de gesloten contracten met adverteerders worden gezocht’, meldt het Arnhemse bedrijf.

related partner content for mobile comes here

Actiemarketingbureau Adfective maakte afgelopen week bekend ‘met de mogelijkheid voor bedrijven te komen om te adverteren op pizzadozen’. De introductie heeft plaats met een landelijke campagne voor de Stichting tegen Zinloos Geweld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Sydney

Een concept is toch helemaal niet te patenteren of wel?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in