Strijd om reclame op pizzadozen
Pizzboxx Nederland heeft via een advocaat het bedrijf Adfective gemaand per direct te stoppen met haar activiteit genaamd Pizza Box…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Pizzbox zegt dat het concept om reclameruimte op pizzadozen te bedrukken is vastgelegd in een wereldwijd patent door de onderneming Pizzboxx GmbH in Nürnberg. Dat maakt het bedrijf de enige rechthebbende om reclame op pizzadozen te exploiteren, claimt ze.
’Als Adfective positief reageert op de stap van Pizzboxx, zal naar een oplossing voor de gesloten contracten met adverteerders worden gezocht’, meldt het Arnhemse bedrijf.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Actiemarketingbureau Adfective maakte afgelopen week bekend ‘met de mogelijkheid voor bedrijven te komen om te adverteren op pizzadozen’. De introductie heeft plaats met een landelijke campagne voor de Stichting tegen Zinloos Geweld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidEen concept is toch helemaal niet te patenteren of wel?