Overslaan en naar de inhoud gaan

Storm Creative Agency failliet

Vorige week is het fullservice reclamebureau Storm Creative Agency failliet verklaard.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het faillissement is door het bedrijf zelf aangevraagd. De belangrijkste reden voor het faillissement is de huidige recessie. Het reclamebureau uit Oosterbeek wordt verder zeer benadeeld door het faillissement van autobedrijf Kroymans. Storm werkte veel voor het Italiaanse automerk Alfa, dat door Kroymans werd geïmporteerd.

related partner content for mobile comes here

“Door het faillissement van Kroymans, konden openstaande rekeningen niet meer worden geïnd, " verduidelijkt Rob Versluys, algemeen directeur en creative director van Storm."Verder had Storm een groot aantal klanten in de automotive-sector. Opdrachten werden doorgeschoven door klanten. Hierdoor liep de omzet gigantisch terug.”

Andere klanten van het bureau zijn onder meer Holland Casino, Volkswagen, Storck en Alcredis Finance. Bij het bureau werkten acht mensen.

Over een mogelijke doorstart wordt nog gesproken met de curator.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in