Overslaan en naar de inhoud gaan

Stem mee voor De Adformatie100 van 2015

Net als in 2013 stelt de redactie van Adformatie een Top 100 samen van onmisbare mensen in het vak.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wie volgen Simon Neefjes en Barbera Wolfensberger op als de nummers 1 in de Adformatie100? Net als in 2013 stelt de redactie een Top 100 samen van onmisbare mensen in het vak. Wie zijn de 100 vakgenoten die in 2014 het verschil maakten in de Nederlandse marketingcommunicatiewereld? Stem mee.

related partner content for mobile comes here

In juni 2013 werden Simon Neefjes, topman van TBWA\Nederland, en Barbera Wolfensberger, ceo van FHV BBDO & Proximity Amsterdam, tot meest onmisbare man en vrouw in de reclame-, marketing- en mediabranche.

Net als toen wordt De Adformatie100 samengesteld door een jury van prominenten in het vak (ruim 100 m/v) en een onlineonderzoek door Blauw Research. Met als centrale vraag: welke Nederlandse vakgenoot zou je het meeste missen als hij of zij er niet (meer) was? Stem .

De uitslag wordt op 8 januari bekend gemaakt op het jaarlijkse nieuwjaarsevenement Koffiedik Kijken van IAA, Vea, MWG en Adfo Groep.

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in