Sonja Bakker Dieet winnaar Buzz Awards
In totaal hebben vijfduizend respondenten via Buzzawards gestemd op verschillende producten, waarbij het dieetboek is aangewezen als de winnaar. Sonja Bakker wordt op de voet gevolgd door TomTom, dat op de tweede plek eindigde.
In totaal stemde 14 procent op het ongekend populaire dieet. Bij de vrouwen was dit zelfs een op de vijf (19 procent). Het boek over lijnen is vooral een product voor vrouwen gebleken, terwijl bijvoorbeeld Borat de film een typisch mannenproduct blijkt te zijn.
De top drie bij de mannen ziet er als volgt uit: TomTom, iPod (winnaar buzz awards 2005) en YouTube. Bij de vrouwen zijn dit achtereenvolgens Sonja Bakker, Symphonica in Rosso van Marco Borsato en een derde plek voor TomTom.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaZie ook Adfoblog .
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid