Overslaan en naar de inhoud gaan

Sonja Bakker Dieet winnaar Buzz Awards

Het Sonja Bakker Dieet is verkozen tot het meeste gebuzzde product van 2006.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In totaal hebben vijfduizend respondenten via gestemd op verschillende producten, waarbij het dieetboek is aangewezen als de winnaar. Sonja Bakker wordt op de voet gevolgd door TomTom, dat op de tweede plek eindigde.

related partner content for mobile comes here

In totaal stemde 14 procent op het ongekend populaire dieet. Bij de vrouwen was dit zelfs een op de vijf (19 procent). Het boek over lijnen is vooral een product voor vrouwen gebleken, terwijl bijvoorbeeld Borat de film een typisch mannenproduct blijkt te zijn.
De top drie bij de mannen ziet er als volgt uit: TomTom, iPod (winnaar buzz awards 2005) en . Bij de vrouwen zijn dit achtereenvolgens Sonja Bakker, Symphonica in Rosso van Marco Borsato en een derde plek voor TomTom.

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in