Sigaarlijn moet radiocommercial stoppen
De Reclame Code Commissie heeft De Sigaarlijn bevolen haar radiocommercial
niet meer uit te zenden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bloemenbureau Holland had een klacht tegen De Sigaarlijn ingediend omdat ze vond dat er in de commercial op denigrerende wijze over een bosje bloemen als geschenk werd gepraat. Het Bloemenbureau onderstreept dat de emotionele meerwaarde van bloemen voor de consument juist een reden is om bloemen cadeau te doen. De commissie is van oordeel dat er sprake is van vergelijkende reclame die nodeloos denigrerend is. "De adverteerder laat zich onmiskenbaar misprijzend uit over het geven van bloemen."
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid