Overslaan en naar de inhoud gaan

Ricoh werkt aan nieuwe propositie en wil it-dienstverlener overnemen

Ricoh Nederland wil zijn ict- en marketingservices binnen 2 jaar in omzet laten verdubbelen. Het concern spreekt daarom met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Namen worden niet genoemd, maar er zijn gesprekken gaande met 2 middelgrote ict-dienstverleners die ervaring hebben marketingservices en het beheren van werkplekken in de cloud.

related partner content for mobile comes here

Ricoh hoopt de overname voor het eind van het jaar bekend te kunnen maken. De overname moet ervoor zorgen dat de omzet uit ict- en marketingdiensten binnen twee jaar groeit van 40 naar 100 miljoen euro omzet.

Aan de printerindustrie komt een einde, zo vertelde Mark Boelhouwer, ceo Ricoh Nederland,  tijdens een bijeenkomst op het Ricoh-hoofdkantoor in Den Bosch. ‘De digitalisering is al een tijdje zichtbaar, maar sinds vorig jaar gaat de omzet uit traditionele printeractiviteiten echt stevig omlaag.&;

VODW
Op dit moment werkt Ricoh samen met VODW aan een nieuwe propositie, die voor het eind van dit jaar klaar moet zijn. Daarnaast is het bedrijf een samenwerking aangegaan met SAS.

Ricoh richt zich daarom steeds meer (mobiele) informatie-oplossingen, zoals patientzuilen, onder meer in het Jeroen Bosch ziekenhuis en Meander in Amersfoort, mobile printing (Ricoh start  hiermee samen met de NS een aantal projecten) en educatieve iPads én op het aanbieden van diensten voor de hele werkplekomgeving.  Denk aan operations en distributie, maar zeker ook marketing. Ricoh mikt hierbij op het MKB.

Ricoh Nederland heeft op dit moment een omzet van zo&;n 300 miljoen euro en telt 1300 werknemers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in