Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank lanceert Peaks, 'Beleggen met je wisselgeld'

'Iedereen moet kunnen beleggen. Of je nou heel veel geld hebt of maar een beetje.'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Microbeleggingsplatform Peaks, dat Rabobank als belangrijkste investeerder heeft, komt met de campagne ‘Be smarter with your money’ waarmee de Nederlandse consument kennis maakt met het platform en de app.

related partner content for mobile comes here

Met Peaks kan de gebruiker met een app op een laagdrempelige manier geld beleggen. Bij iedere bankafschrijving rondt Peaks het bedrag af naar de volgende euro en met het wisselgeld kan vervolgens worden belegd in duurzame fondsen. In de campagne wordt het Peaks-concept op een luchtige manier uitgelegd. (Bureau: 180 Kingsday.)

Sijbrand Tieleman, medeoprichter  van Peaks: ‘Wij vinden dat iedereen moet kunnen beleggen. Of je nou heel veel geld hebt of maar een beetje, wel of geen discipline hebt om geld opzij te zetten en of je nou verstand hebt van financiën of niet. Daarom wilden we een commercial die iedereen aanspreekt, niet alleen "de belegger".'

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in