Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank lanceert nieuwe campagne

Rabobank lanceert vandaag officieel zijn nieuwe campagne met de pay-off: ‘Rabobank. Een bank met ideeën.’ De campagne werd ontwikkeld…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rabobank lanceert vandaag officieel zijn nieuwe campagne met de pay-off: ‘Rabobank. Een bank met ideeën.’ De campagne werd ontwikkeld in samenwerking met .

related partner content for mobile comes here

Afgelopen weken waren regionaal al enkele uitingen van de campagne te zien. Vandaag is de officiële aftrap in de dagbladen met een 1/1. In de advertentie wordt uitgelegd dat ideeën het verschil kunnen maken. Met het woord ‘ideeen’ bedoelt de opvattingen.

Stefan Wink, advertising manager Rabobank, legt deze week in Adformatie uit. ‘Eigenlijk gaan we terug naar het oeridee van de Rabobank dat boeren samen gingen werken om er individueel beter van te worden. Inmiddels acteren wij vanuit vier belangrijke opvattingen, die anders zijn dan andere banken. We voelen ons verbonden met de klanten. We voelen ons ook verbonden met de toekomst, dus er zit altijd een lange-termijn-oriëntatie in. We voelen ons verbonden met de samenleving en investeren daar ook in. En we voelen ons verbonden met elkaar, zijn echt een netwerkbank. Dat willen we tastbaar laten zien in deze campagne.’

De nieuwe campagne kent niet één boegbeeld zoals Jochem de Bruin en Fatima Moreira de Melo dat waren. ‘De klant’ in alle soorten en maten wordt het boegbeeld met de oranje stip uit het logo als herkenbaar propositie. Een commercial is nog in ontwikkeling.

De campagne is het resultaat van de samenwerking met N=5, die in juni na een pitch, waarbij ook S-W-H en het oude bureau UbachsWisbrun/JWT waren betrokken, als nieuw bureau geselecteerd. Ubachs Wisbrun was destijds verantwoordelijk voor de ‘Het is tijd voor de Rabobank’-campagne waarmee verschillende successen werden behaald.

Een interview met Tom van Laarhoven, Stefan Wink (Rabobank) en N=5 is donderdag te lezen in Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in