Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank: aandeel in elkaar, betekent ook samen een hypotheek

In de nieuwe commercial vertelt de boerenleenbank het verhaal van Felie en Bart en hun zoektocht naar een droomhuis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Woonwensen’ is de derde commercial in de serie bedacht door .

related partner content for mobile comes here

De commercial gaat over het echte verhaal van het Noord-Hollandse gezin van Felie en Bart. Met een tweede kind op komst, wilde het gezin verhuizen. Nadat Felie&;s moeder overleed en haar vader wilde verhuizen, kocht het stel de woning van Felie&;s vader.

De hypotheek bleek echter nog een uitdaging door tijdelijke contracten en een openstaande restschuld, maar kwam uiteindelijk rond door een schenking van Felie&;s vader. Samen met de hypotheekadviseurs van de , hebben ze uiteindelijk de juiste hypotheek gekregen waarmee ze hun droomhuis hebben kunnen kopen.

Heleen Crielaard, verantwoordelijk voor merk- en marktcommunicatie Rabobank: ‘De wonen-commercial is de derde commercial na de introductiecampagne “Manifesto” in de nieuwe serie commercials “Aandeel in Elkaar”, waarin we onze klanten de hoofdrol laten vervullen. Uit onderzoek en scores blijkt dat deze nieuwe aanpak door het Nederlands publiek wordt gewaardeerd. Onder andere vanwege de authenticiteit, want het gaat om echte mensen, met echte verhalen, waarin hun passie centraal staat. De waardering zien we ook terug op sociale media.&;

Credits:
Executive Creative Director: Darre van Dijk
Copywriter: Jurriaan Noij
Art Director: Marco de Jong
Strategy & Account: team Ogilvy & Mather Amsterdam
Productiemaatschappij: WeFilm, Martijn de Jong
Rabobank: Marianne Bruijn, Rob Luters, Stefan Wink

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in