Overslaan en naar de inhoud gaan

Picnic deelt creatieve lessen over de ontwikkeling van een eigenzinnig huismerk

Het Picnic-huismerk gebruikt creatieve productverpakkingen die in veel opzichten afwijken van andere merken. De betrokkenen geven uitleg.
picnic eigen merk
De chocoladerepen van Picnic
© Afbeelding: Adformatie
picnic eigen merk
De chocoladerepen van Picnic
© Afbeelding: Adformatie

Onlinesupermarkt Picnic lanceert een eigen huismerk dat meer dan tweeduizend producten omvat. Het private label moet de scherpe prijs-kwaliteitsverhouding bieden die we kennen van andere huismerken, maar verkiest kunstzinnige en verschillende productverpakkingen boven eenheidsworst en grote logo’s. ‘Ik heb in dertig jaar nog nooit zoiets meegemaakt’, vertelt Perry Haydn Taylor van ontwerpbureau Big fish.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in