Overslaan en naar de inhoud gaan

Gehaktbal van mammoet-kweekvlees onthuld, naar een idee van creatief Bas Korsten

Vow, een Australische startup in kweekvlees, zorgde dat de 'meatball' er kwam. Deze moet discussie over voedsel fundamenteel veranderen.
De mammoet-gehaktbal onder het glas wordt op foto en film gezet.
De presentatie van de Mammoet-gehaktbal voor de internationale pers.
De mammoet-gehaktbal onder het glas wordt op foto en film gezet.
De presentatie van de Mammoet-gehaktbal voor de internationale pers.

Daar lag hij dan, gegaard in de oven en aan de buitenkant bewerkt met een soort crème-brûlée-brander. Glimmend en erg groot, precies wat je van een mammoet-gehaktbal verwacht. Maar hoe hij smaakt, dat bleef een raadsel; de mammoetbal moet eerst de goedkeuringsstempels voor voedselveiligheid verzamelen voor hij geproefd en gegeten kan worden.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in