Overslaan en naar de inhoud gaan

Oxyma Group neemt mobile bureau aFrogleap over

Marketing performance enabler Oxyma en fullservice mobile agency aFrogleap gaan intensief samenwerken aan een volgende generatie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT]

related partner content for mobile comes here

Mobile devices spelen een steeds belangrijkere rol in het dagelijks leven van eindgebruikers. De combinatie van contextuele relevantie én data‐driven campagnes
leidt tot ongekende mogelijkheden voor slimmere omni‐channel klantinteractie. Daarom heeft OxymaGroup (moedermaatschappij van o.a. 2organize) een meerderheidsbelang in aFrogleap genomen. Oxyma creëert klantinzicht,richt klantprocessen in en organiseert klantinteractie via alle gangbare kanalen. aFrogleap is een fullservice mobile bureau, dat zich richt op long term mobile user engagement. Door hun expertise te bundelen vormenOxyma en aFrogleap samen dé partner voor bedrijven die invulling willen geven aan hun omni‐channel ambities.

Ronald Morcus, CEOvanOxymaGroup: “De kracht van aFrogleap ligtin het bedenken en creëren van optimalemobiele ervaringen. Door samen te gaan wordt het mobiele kanaal –meer dan nu al het geval is ‐ een integraal onderdeel van onze omni‐channel propositie. Zowel conceptueel alstechnologisch”.

Bart Fussel,mede‐oprichter en CEO van aFrogleap:
“Voor een mobile agency gericht op het realiseren van long termuser engagement, is toegang tot
klantdata van essentieel belang.Oxyma speelt een centrale rol in de data‐driven klantinteractie van
een groot aantaltoonaangevende organisaties. Samen kunnen we de omni‐channel dromen van onze
opdrachtgevers waarmaken."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in