Oxyma Group neemt mobile bureau aFrogleap over
[PERSBERICHT]
Mobile devices spelen een steeds belangrijkere rol in het dagelijks leven van eindgebruikers. De combinatie van contextuele relevantie én data‐driven campagnes
leidt tot ongekende mogelijkheden voor slimmere omni‐channel klantinteractie. Daarom heeft OxymaGroup (moedermaatschappij van o.a. 2organize) een meerderheidsbelang in aFrogleap genomen. Oxyma creëert klantinzicht,richt klantprocessen in en organiseert klantinteractie via alle gangbare kanalen. aFrogleap is een fullservice mobile bureau, dat zich richt op long term mobile user engagement. Door hun expertise te bundelen vormenOxyma en aFrogleap samen dé partner voor bedrijven die invulling willen geven aan hun omni‐channel ambities.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaRonald Morcus, CEOvanOxymaGroup: “De kracht van aFrogleap ligtin het bedenken en creëren van optimalemobiele ervaringen. Door samen te gaan wordt het mobiele kanaal –meer dan nu al het geval is ‐ een integraal onderdeel van onze omni‐channel propositie. Zowel conceptueel alstechnologisch”.
Bart Fussel,mede‐oprichter en CEO van aFrogleap:
“Voor een mobile agency gericht op het realiseren van long termuser engagement, is toegang tot
klantdata van essentieel belang.Oxyma speelt een centrale rol in de data‐driven klantinteractie van
een groot aantaltoonaangevende organisaties. Samen kunnen we de omni‐channel dromen van onze
opdrachtgevers waarmaken."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid