Overslaan en naar de inhoud gaan

Mammoet naar DDB & Tribal Amsterdam

DDB & Tribal Amsterdam hebben de pitch gewonnen voor het internationale account van Mammoet.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DDB & Tribal Amsterdam zullen een integrale campagne gaan ontwikkelen voor het Nederlandse hijs- en transportbedrijf. De campagne zal de nadruk leggen op de unieke eigenschappen van het merk Mammoet en wordt deze zomer gelanceerd. Het werk beslaat de merkpositionering, een intern communicatieprogramma en beeldtaal voor het merk via online en offline mediakanalen.

related partner content for mobile comes here

Ivo Roefs, Managing Partner, DDB Amsterdam: ‘De kracht en omvang van dit bedrijf zijn redelijk letterlijk geweldig. De fysieke dimensies in deze branche zijn niet te vergelijken met welke dan ook. Maar omvang en kracht zijn niets zonder een plan, en daar komen wij bij kijken, om Mammoet naar het volgende niveau te helpen. DDB & Tribal Amsterdam is het eerste creatieve bureau dat een all-round campagne bouwt die Mammoets merkwaarden van binnenuit communiceert.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in