Overslaan en naar de inhoud gaan

Opzij Power Award: al meer dan 1700 stemmen.

Met de Opzij Power Award zijn Opzij en Adformatie op zoek naar de machtigste vrouw in commerciële communicatie. Inmiddels zijn er meer dan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Opzij heeft een longlist samengesteld van vrouwen in topfuncties bij Nederlandse topadverteerders, mediabureaus, reclamebureaus en media-exploitanten. Wat heeft elk van deze vrouwen betekend voor de commerciële communicatie in Nederland? Heeft ze lef getoond? Hoe is het gesteld met haar leiderschap en wat zijn haar verantwoordelijkheden? Wat is de zichtbaarheid van deze vrouw en van haar bedrijf?

related partner content for mobile comes here

De longlist is te raadplegen via . Aan de lijst kunnen eigen kandidaten worden toegevoegd. Uiteindelijk blijven er 10 genomineerden over die meedingen naar de Opzij Power Award 2010.

De vakjury bestaat uit: Margriet van der Linden, hoofdredacteur Opzij (voorzitter jury), Astrid Prummel, adjunct-hoofdredacteur Adformatie, Rob Benjamens, partner Conclusion Communication Architects, en Meindert Jan Krijnsen, directeur MWG. De winnares wordt bekendgemaakt tijdens het 39ste MWG congres op 11 februari 2010. Het congres heeft dit jaar als thema 'Geen Lef, Geen Lof'. Leiderschap anno 2010'.

De laatste kans om te stemmen is komende donderdag 7 januari. Ga naar .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in